تات نویس

گمان مبر که به پایان رسید کار مغان | هزار جام نخورده که در رگ تاک است

تات نویس

گمان مبر که به پایان رسید کار مغان | هزار جام نخورده که در رگ تاک است

چند سوال: به بهانه «طرح زنان ویژه»

در خبرها آمده بود قرار است در خلال طرحی به نام «زنان ویژه» با روسپیان برخورد شود. در این میان چند سوال اساسی برای بنده پیش آمد که یک به یک آنها را در محضر مخاطبین گرامی مطرح می کنم:


1. تعریف روسپی چیست؟ آیا زنان صیغه ای هم روسپی هستند؟

شاید بتوان گفت آن که به ازای پول به رابطه جنسی تن می دهد روسپی است؛ اما کسانی هستند که در ازای پول صیغه می شوند، البته جای و بازار آن ها متفاوت است و سبک کار و مشتریانشان هم همین طور؛ اما چالش مهمیست این تعریف.


2. آیا پدیده ی روسپیگری در کشور ما جدید است؟

روسپیگری همانند دیگر طبیعیات یک جامعه پدیده ایست بسیار قدیمی. اما این که امروز ما به یاد مقابله با آن افتادیم بحثی است جدا. به زبان دیگر:

آیا باید اعتراف کرد این اواخر شیوع آن وحشتناک شده است؟


3. در برخورد با روسپیان هدف دقیقا چیست؟

آیا قرار است همه روسپیان از بین بروند؟ آیا قرار است روسپیگری و روسپیان از بین بروند یا تنها قرار است این پدیده کنترل شود؟

ضامن بقای هر بازاری مشتریانش هستند. شهوت و احساس جنسی از سرکش ترین و غیرقابل کنترل ترین احساسات انسانی است، برای همین کنترل آن و فراهم کردن زمینه مطلوب و امن برای ایمن ماندن از آن بسیار مهم است.


4. چرا امروز یاد این پدیده افتاده ایم؟

شکیست که متاسفانه در اثر تجربیات گوناگون سراغ نگارنده می آید؛ این که آیا داستان به همین سادگی است یا نه؟! هر چند می تواند توهم توطئه باشد!


5. آیا فحشا، شیوع ایدز و بیماریهای مقاربتی و ... تنها از راه روسپیان است؟ آیا تنها رابطه جنسی بی ساختار در ایران از طریق روسپیان است؟

خلاصه بگویم در قشر غیرقابل صرف نظری از جوانان امروز داشتن رابطه جنسی (همانند آن چه در جوامع غربی قسمتی از یک رابطه دوستی به شمار می رود،) عادی است. یعنی چنین رابطه هایی البته با سوءاستفاده به میران کافی!! نشانه روشنفکری به حساب می آیند. فکر بکنید و نگارنده را به سیاه نمایی متهم ننمایید.

اصلا فکر کنید جامعه همان قدر سیاه است که شما در پوستر های «حجاب مصونیت است» نشان می دهید. (مردان جامعه همه مگسان گرد شیرینی، یا چاقوهای تهدید کننده ی سیب، یا باران چشم ناپاک یا ...) بالاخره که باید برخی مسائلی که به نفعمان نیست و کوتاهی خودمان است را هم ببینیم!


6. از کجا قرار است ما بفهمیم یک نفر روسپی هست یا نه؟

شاید اگر در یک شب در خیابانهایی از تهران راه بروید بتوانید کسانی را روسپی یا فاحشه تشخیص دهید؛ اما با چه شواهدی قرار است کسی را به عنوان فاحشه دستگیر کنیم؟


7. با روسپیان چه کار باید کرد؟

سنگسار؟ اعدام؟ زندان؟ صحبت و اقناع؟ فرستادنشان به بهزیستی؟!


8. ...

فقط یک هشدار، من اگر جای شما بردیم این طرح را اجرا نمی کردم!

اگر بفهمیم یکی، فقط یکی از این روسپیان به خاطر فقر به این کار روی آورده؛ یا به طرز وحشتناکی اکثر آن به خاطر نداری به تن فروشی روی آورده اند؛ چه خاکی بر سرمان بریزیم؟!! همان بهتر که نبینیمشان!!!


پینوشت:

1.

امیدوارم این دفعه چیزی از فراماسونری و صهیونیسم در خبرها نشنویم! هر چند روسپیگری از آب بازی بسیار جدیتر است...


2.

بیا ره توشه برداریم...

نظرات 1 + ارسال نظر
ملک دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29

نویسنده با شعور مگه مجبوری بلد نیستی بنویسی

از درون بله اگر ننویسم بیمار میشوم و حرف هایم روی دلم می ماند...

شما به بزرگواری خودتان ببخشید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد